torsdag 15. april 2010

Sesongens første sykkeltur og fellestrening mot Holmenkollstafetten

Hadde årets første sykkeltur i dag. Det var utrolig deilig å komme i gang igjen. Kjørte en rolig tur på lette gir i Maridalen.

Jeg har treningssykla i Maridalen de siset 7-8 åra, men jeg har faktisk ALDRI truffet på så mye folk som jeg gjorde i dag. Jeg tror faktisk ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg møtte minst 200 syklister der opp i løpet av en times tid. Det er tydeligvis mange som er ivrige om dagen. Forholda er jo helt suverene, så skjønner at folk benytter sjansen.

På vei hjem fra Maridalen bøyde jeg en liten sving innom Torshovdalen/Muselunden. Der traff jeg på fem spreke karer (Helge, Kristian, Lars Martin, Inge og Lappa) som var ute og trena mot Holmenkollstafetten. Det var ikke et helt tilfeldig møte, jeg timet dette slik at jeg skulle treffe på gutta på ukas faste fellestrening. (For egen del kjørte jeg en sykkeløkt i dag på grunn av litt problemer med knea når jeg løper om dagen.)

Under ser dere noen bilder av gutta:

Lars Martin og Kristian i godt driv. (Legg merke til sexy tights på begge...)


Helge begynner å komme i form. Rett bak følger Inge.


Inge sliten etter draget...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar