tirsdag 26. mai 2009

Ryeløpet

Da har jeg akkurat kommet hjem etter å ha løpt Ryeløpet. Det er et løp på 5km rundt på Bygdøy. Løpet går på asfalt, grus og sti og er litt småkupert.

Tida mi på løpet ble 22:11. Det er jeg egentlig veldig godt fornøyd med, tatt i betraktning at forholda ikke var helt optimale pga regn og bløtt/lerete underlag og at jeg også kjørte en hard økte på sykkel i går. Til sammenlikning ble vinnertida i herreklassen 16:02.
Fullstendig resultatliste finner dere her.


Under ser dere pulsklokkedataene fra løpet:
(Trykk på bildet for å se større utgave)

Som dere ser, så var jeg over 90% av makspuls over 90% av tida. Med andre ord en VELDIG bra treningsøkt.

Hvis vi skal sette denne løpsdeltagelsen litt i perspektiv, så var dette det første løpet (hvis vi ser bort fra 2 ganger med tidtakerbrikke rundt Sognsvann) jeg har vært med på siden SA-løpet i 1993.

Jeg vil også benytte anledningen til å skryte av arrangørene i Sportsklubben Rye. Det var et veldig bra arrangement og et skikkelig artig løp å være med på. Jeg satser på å legge inn dette som en årlig tradisjon framover.

1 kommentar:

  1. Ser ut som om du har en del å jobbe med her Torkell. 22 min på 5km uansett underlag er ikke mye å skryte av.

    Mvh
    Johnny Blekfeten

    SvarSlett