onsdag 13. mai 2009

OBIK: Det begynner å løsne...


3. rittet i OBIK-karusellen er nå gjennomført, og det her følte jeg var et stort steg i riktig retning!

Tida ble forbedra med over 1,5 minutt. Noe av dette skyldes raskere forhold, men noe skyldes også at jeg begynner å finne formen. Jeg gjennomførte absolutt mitt beste ritt så langt. Jeg følte jeg klarte å presse på ganske jevnt og godt på alle 4 rundene. Klarte å holde trykket oppe litt lenger enn tidligere.

Brorsan slo meg også denne gangen. Jeg begynner imidlertid å tro at det også sier litt om hvor god form han er i. Men jeg var nærmere han denne gangen enn forrige gang, så når vi står på startstreken til Farrisrunden, så regner jeg med at rangordningen i familen er tilbake på plass igjen :-).

Resultater finner dere her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar