tirsdag 10. mai 2011

Team Astana i Maridalen

For første gang i historien har jeg observert en syklist med komplett Team Astana kit i Maridalen. Det er vel kanskje ikke den mest brukte team-drakta i Norge, men Kristian har tydeligvis sansen for dette laget fra Kasakhstan. Du får gjerne legge igjen noen ord i kommentarfeltet for å forklare valget ditt Kristian! Jeg hadde vel heller gått for Team Sky eller Garmin Cervelo...

Uansett, vi hadde en kjempefin runde i finværet i går. For meg var det faktisk årets første tur med terrengsykkel. Mer detaljer om turen finner du her.

2 kommentarer:

  1. Faktisk så ble det observert to Astana-kæll denne dagen - meg og en til. Jeg er i grunn ikke overrasket. Regner med at mot slutten av sommeren vil man kunne se like mange i den fargeglade Astana-drakta som i den noe mer konservative Rye-drakta.
    Kristian

    SvarSlett
  2. Det må ha vært meg du så som den andre sykkelisten i Astana-drakt Kristian. Var ute for å prøve sykkelen etter en lengre periodes dopingutestengelse.

    Vino

    SvarSlett