fredag 7. mai 2010

Holmenkollstafetten: Siste oppdatering

Ja, da er det kun én dag igjen til vårens store høydepunkt - Holmenkollstafetten. Etter en del forfall, inkludert meg selv, så har vi likevel fått på plass et lag som på papiret ser meget sterkt ut!

Under ser dere hvem som skal løpe de ulike etappene. Kaptein Helge har i tillegg satt opp en oversikt over tiden fra i fjor og samtidig tatt med 5summits-rekorden på etappene:

I tabellen under har jeg lagt inn mine forventinger til de ulike etappene. Det er et par helt nye deltgarer med (Gunvar og Magne), så i de tilfellene har jeg gått etter innspill fra Helge. For de andre etappene mener jeg det er kvalifiserte gjetninger som burde være realistiske (det kan faktisk godt hende at flere kommer til å overgå mine forventnigner):

Som dere ser så gjetter jeg på at vi får en sluttid på 01:02:50. Det er isåfall en fenomenalt fin tid, og bør være godt nok til merke.

Ønsker til slutt alle 5summits'ere som skal løpe i morra LYKKE TIL!!

2 kommentarer: