torsdag 27. mai 2010

Første terrengsykkeltur


Da var årets første treningstur på terrengsykkelen gjennomført. Sykla sammen med Lars Martin en runde opp Maridalen inn til Hammeren og etterhver over mot Movatn og deretter Snippen, Sander Gård og tilbake ned Maridalen.

Har fram til nå bare sykla på racersykkelen, og jeg må si at overgangen fra racer til mtb var større enn jeg hadde sett for meg. Jeg følte ihvertfall at jeg ikke hadde det samme "trøkket" i pedalene på terrengsykkelen, som jeg har følt jeg har hatt på raceren i det siste. Uansett, nå blir det fokus på terrengsykkel fram mot Farrisrunden om drøye to uker.

Har også lastet ned et program på telefonen min som gjør at jeg kan gps-tracke sykkelturer. Så hvis dere er interessert, finner dere detaljer om økta her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar