mandag 24. mai 2010

Endelig turer i kort/kort


Endelig kom det litt varme! Deilig! Hadde årets to første turer i kort/kort i helga. Så nå er jeg ihvertfall i gang med å jobbe med sykkelskillet :-).

På fredag sykla jeg alene fra Oslo til Sarp. To bananer, to flasker med drikke og 3 timer og 1 minutt var det som skulle til for å tilbakelegge de 96 kilometerne. Dvs. snittfart på ca 32 km/t. Hadde ingen pauser underveis, og jeg tror vinden var tilnærmet nøytral. Følte meg igrunn ganske sprek, men det er vanskelig å sammenlikne med tidligere turer, siden vinden er såpass avgjørende for tida.

På søndag sykla jeg Svindalrunden sammen med Bjørn Tore. Som dere ser av bildet, så stilte Bjørn Tore i komplett Team Kit fra Team Sky og med nybarberte ben. Men det var ikke bare utstyret som var i orden her. For makan til kjørestyrke skal du høyt opp på resultatlistene for å finne. Jeg hadde mitt svare strev med bare å holde hjulet hans. Det virker som om BT virkelig har noe stort på gang i år!!

Detaljer om turen fra Bjørn Tores nye Garmin-klokke finner du her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar