lørdag 14. august 2010

Oslo Triathlon


Jeg kombinerte en intervalløkt i Maridalen i dag med å være tilskuer til Oslo Triathlon. Det var veldig mange kjentfolk som deltok, både klubbkollegaer (Rye og 5summits), arbeidskollegaer, tidligere arbeidskollegaer og ellers andre bekjente. Været var strålende, så forholdene må ha vært tilnærmet perfekte.

Fra 5summits deltok Lars Martin, Kristian og Kabo. Alle debuterte i triathlonsammenheng, og gutta gjorde det med stil. Uoffiselle tider ble:

Lars Martin: 2:35
Kristian: 2:38
Kabo: 2:47

Vi gratulerer alle tre med gode tider!!

Under ser dere gutta i aksjon under sykkeldelen av triathlonen:


1 kommentar:

  1. Imponerende blogging her Torkell. Repotasjen ligger jo på bloggen nesten før jeg har kommet i mål. Enten er du kjapp, eller så er jeg tilsvarende treig:-).
    Men nå kan jeg i alle fall krysse av triathlon på adelskalenderen. Synes det var en tung afære og er usikker på om det frister til gjenntagelse. Svømmingen gikk sakte, syklingen ok og løpingen husker jeg ikke noe av:-). Stor grattis til Lars Martin og Kristian for flott gjennomført.

    Lars Morten

    SvarSlett