torsdag 26. august 2010

Birkebeinrrittet


Det nærmer seg årets høydepunkt for mange hobbysyklister, Birkebeinerrittet. For egen del har jeg på samme måte som i fjor, elegant sneket meg unna og solgt startnummeret.

For 5summits i år stiller tre topptrente utøvere: Bjørn-Tore, Lars Martin og Kabo. Gutta rapporteres å være i god form, og jeg tror vi kommer til å se noen meget gode prestasjoner.

Det ser imidlertid ut til å bli en ganske gjørmete affære også i år. Det har regnet mye denne uka, og det er også meldt noe regn på lørdag. I tillegg er løypa forlenget noe fra jeg sykla i 2008. I sum tror jeg dette betyr at vi ikke vil få noen rekordtider. Jeg prøver meg likevel på å gjette tidene til gutta i mål, forutsatt ingen tekniske problemer:

Bjørn-Tore: 3:18
Lars Martin: 3:29
Kabo:3:36

Vi ønsker gutta lykke til!

1 kommentar:

  1. Om jeg får 3:36 som gjeldende tid på årets birkebeinerritt må jeg si meg veldig fornøyd og ikke minst overrasket. Grunnen til det er at jeg ikke stiller til start i år på grunn av forkjølelse. Du kan få kjøpt billetten min Torkell:-)

    Lars Morten

    SvarSlett