tirsdag 31. august 2010

Birken og friidrett

Bjørn Tore imponerte stort under årets utgave av Birkebeinerrittet. Tøffe forhold gagner tøffe syklister, og tida ble fantastiske 3:18 under vanskelige forhold (nøyaktig hva jeg også tippet på forhånd). Dette er 28. plass i klassen hvis man utelater Menn Elite. Tar man med Menn Elite, er det 40. plass. Uansett tror jeg dette er beste terrengsykkleprestasjon gjennom tidene av en 5summits'er! Vi gratulerer!




Lars Martin klarte også merket i pen stil med tida 3:48. Dette er likevel noe dårligere enn mitt forhåndstips, og vel også noe dårligere enn forventet. Uansett fin gjennomføring under dårlige forhold.

Kabo måtte desverre melde avbud pga. forkjølelse.


Nok Birken for i år.


------------------------------


For egen del har jeg nå startet friidrettssesongen. Knærne mine er bedre enn på lang tid, og jeg håper det vil vedvare.

Første konkurranse er friidrettsmesterskap på jobben i dag. Øvelsene her er kule, 60m, lengde og 800m.
I midten av september skal jeg i god tradisjon ta idrettsmerket. Øvelsene der er kule, 60m, stille lengde og 3000m.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar