mandag 13. september 2010

Noen korte notiser


- Var noen dager på Leirvassbu nå i helga. Hadde en veldig fin tur, tross noe grått vær. Var på Kyrkja (2032 moh.) på fredagen og gikk tur/retur Olavsbu på lørdag. Som dere ser av bildet over, lettet været akkurat et halvt minutt mens vi var på toppen av Kyrkja. Vi kan ellers melde om god stemning (som vanlig) på hytta på kvelden :-).

- Klokka inn på 16:06 på 10km tempo i klubbmesterskapet. Tida er noe skuffende, men justert for at det er den lengste 10km jeg har sykla i klubbmesterskapet noensinne (målte distansen selv til 10248m), så er det greit nok. På egen klokke hadde jeg 38,2 km/t i snitt. Det åpenbare målet er selvfølgelig å klare 40 km/t. Kanskje neste år...

- Jeg gjennomførte i dag min første innebandytrening på 1,5 år. Knea fungerte greit. :-)

- 5summits med venner skal ta idrettsmerke på Bislett Stadion kl 18:00 torsdag 23. september. Her er det bare å slenge seg med!!!

1 kommentar:

  1. Mener å huske at det var med et par karer til på turen som jeg ikke ser på bildet. Merkelige greier.

    SvarSlett