mandag 21. september 2009

Off-season

Da er vi vi virkelig inne i off-season delen av året. Nå har jeg ingen planlagte konkurranser før godt ut på nyåret. Jeg ser for meg at neste konkurranse blir Stenfjellrunden på ski i begynnelsen av februar. Med andre ord er det ca 4,5 måneder til neste konkurransen.

Selv om det kan være vanskelig å holde trøkket oppe i denne perioden, er det viktig å holde ting i gang fram til man kan spenne på seg skia. Men samtidig kan man også i denne perioden unne seg noen rolige "koseturer", og det var akkurat det Helge og jeg gjorde nå i helga.

Vi dro ut på fotosafari på sykkel i marka i finværet. Vi hadde begge med oss våre relativt nye kameraer, og hovedmålet med turen var å få knipsa noen bilder i det fine høstværet. Og som en bonus ble det ca 35 km på sykkelen i tillegg.

Under ser dere et lite utvalg av bildene vi tok:




3 kommentarer:

  1. Especially waterfall is really good.

    SvarSlett
  2. Fine bilder Dobbe. Kanskje det er fotograf du skulle blitt.
    Moro å se at du allerede nå er klar for Stenfjellrunden! Ligner ikke deg å være tidlig ute:) Merker jeg begynner å glede meg til snøen faller.

    Lars Morten

    SvarSlett
  3. Hey! Stilige bilder. Skjønner at du endelig har kjøpt deg kamera, Dobban, noe du har snakket en god stund.

    Kristian

    SvarSlett