søndag 13. september 2009

Klubbmesterskap i terrengsykling

Torsdag var det klubbmesterskap i terrengsykling i Sportsklubben Rye. Løypa var en ca 4 km lang trasé som ble sykla 3 ganger med start på Langsetløkka. Løypa var ganske så teknisk, og med en del relativt gjørmete partier. Med andre ord var jeg absolutt ikke på hjemmebane. Følte meg ikke komfortabel i denne løypa og merka at jeg tapte mye på at jeg ikke er vant til å sykle i terreng.

Uansett, jeg kom meg gjennom og kom inn på tida 35:21. Bestetid ble 28:51, så jeg var med andre ord langt bak. Lars Martin derimot sykla betydelig bedre enn meg (og revansjerte seg dermed fra tirsdagens to øvelser) og kom inn på 33:00.

Totalt var det 94 personer som var med i dette klubbmesterskapet i terrengsykling. Arrangørene skal ha ros for et veldig godt gjennomført klubbmesterskap i alle de tre øvelsene jeg var med på. Etter målgang på torsdag fikk til og med alle deltagerne pølse og brus som belønning for vel gjennomført ritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar