mandag 27. juli 2009

Statusrapport før Grenserittet

Redaksjonen i www.5summits.no har gjort en statusvurdering og rangering av fire av 5summits sine deltagere i Grenserittet.

Jeg syns redaksjonen har gjort en god oppsummering. Dette blir helt klart et brødreoppgjør i bånn og et sarpeoppgjør i toppen. Jeg støtter rangeringen av BT på 1. plass og Tage på andre. Men etter gårsdagens treningsøkt setter jeg Lars Martin opp på 3. og meg selv ned på 4. plass.

Videre utdyping om min egen form finner dere i kommentarfeltet på 5summits-innlegget.

2 kommentarer:

  1. Registerer at Dobbe og 5summit vektlegger "eliteutøvernes" forberedelser til Grenserittet og glemmer de virkelige heltene, nemlig mosjonistene:-)

    SvarSlett
  2. Skriv noen ord om egen form og forventninger til Grenserittet i kommentarfeltet enten her eller på 5summits.no, så skal du bli inkludert i neste statusoppdatering :-).

    SvarSlett