lørdag 6. juni 2009

Sognsvann Rundt Medsols

Løp Sognsvann Rundt Medsols på onsdag i forbindelse med et løpemesterskap på jobben. Vi hadde samme konkurransen i fjor, og da løp jeg på 13:00. For tre uker siden løp jeg denne runden på 13:08, og jeg hadde derfor som mål å løpe under 13 minutter nå på onsdag.

Det gikk ikke. Jeg løp på 13:14 og er noe skuffa. Så dette viser tydelig at jeg må fortsette å trene løping framover. Jeg satser på å få med meg noen flere runder rundt Sognsvann i løpet av sesongen, og målet må være å løpe under 12:45 i løpet av året og under 12:20 ut på våren neste år.

2 kommentarer:

  1. Under 12:20 utpå våren neste år? Er det en vits, Dobbe?
    Mr.Scanman ler oppgitt

    SvarSlett
  2. Det er absolutt ingen vits, Mr.Scanman!
    Jeg har planer om å sørge for at du skal få bite i deg hvert eneste ord du har skrevet på denne bloggen til nå!!

    SvarSlett