søndag 14. november 2010

Grei aktivitet i "mellomperiode"

Denne tida på året pleier normalt å være den roligste på treningsfronten for min del. Sykkelsesongen er ferdig og skisesongen har ikke begynt enda.

I år føler jeg imidlertid at jeg har greid å holde treningen sånn noenlunde i gang. Det har blitt en del innebandy, noe styrke, noe sykling og løping og noen sirkeltreningsøkter på jobben. Jeg tenkte derfor det kunne være interessant å se hvordan antall treningsøkter har vært i perioden fra slutten av september og fram til i dag, sammenliknet med tilsvarende periode i fjor.

Resultatene av denne sammenlikningen ser dere i grafen og tabellen under:


Som dere ser, så har jeg klart å holde treningen noe mer i gang i år enn i fjor. Vi kan jo håpe på at det vil gi seg utslag på skiformen utover vinteren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar