lørdag 15. januar 2011

Langrennsmesterskap på jobbben og Nordmarkstravern

Til onsdag er arrangeres det årlige langrennsmesterskapet på jobben i en løype på snaue fire kilometer i klassisk stil. I fjor ble jeg nummer 5, og det er vel egentlig det beste jeg kan håpe på i år også. Det er mange spreke med. Uansett vil jeg få en fin tilbakemelding på hvordan formen er. Kommer med en oppdatering her på bloggen etter konkurransen.

Ellers kan jeg melde om at jeg nå har meldt meg på Nordmarkstravern som går av stabelen 3. september i år. Nordmarkstraver'n er et realt skogsløp fra Stryken til Sognsvann. 30 km gjennom Nordmarkas vakreste partier (kart og løypeprofil HER). Dette er kjent terreng for oss fra både sykkelturer og skiturer, så det skal bli veldig artig å prøve å løpe denne distansen.

Det er Kristian som har vært pådriver for dette, og foreløpig er det bare han og jeg som er påmeldt. Men her er det bare for å alle å kjenne sin besøkelsestid! Dette tror jeg er en utfordring som passer oss aldeles utmerket. Så meld dere på!

2 kommentarer:

  1. Ikke umulig jeg melder meg på, men kommer til å se det litt an. Virker jo som et flott løp iallefall.

    Kabo

    SvarSlett
  2. Da er jeg påmeldt!

    'tin

    SvarSlett