onsdag 19. januar 2011

Dårlig formtilbakemelding...

Var med på langrennsmesterskap med jobben i dag, og det ga meg en klar og ærlig tilbakemelding på at formen ikke er der jeg håpet. Jeg kom på 8. plass og var 1:33 bak vinneren. I fjor kom jeg på 5. plass og var 0:56 bak vinneren. Målt mot så å si alle andre gjorde jeg det dårligere i år enn i fjor.

Kan jeg kanskje skylde på skia? Nei, jeg tror ikke det. Det var riktignok helt sikkert noen som hadde bedre glid enn meg i dag, men det var det også i fjor. Årsaken er vel rett og slett at det har blitt litt mye "frøkentrening". Det har blitt litt for mange rolige "søndagsturer" og for få økter med bånn gass.

Det positive med resultatet i dag er at jeg har fått en klar tilbakemelding på at formen ikke er bra. Da kan jeg ihvertfall prøve å gjøre noe med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar