torsdag 3. desember 2009

Oslo Triathlon 2010

Det er dårlig med både trening og blogging om dagen, men nå har jeg ihvertfall begynt å tenke på neste sesong. Og for første gang i mitt liv, har jeg nå meldt meg på en triathlonkonkurranse, nemlig Oslo Triathlon, olympisk distanse.

Denne konkurransen går av stabelen 14. august 2010. Svømmedelen er 1500m i Sognsvann, deretter følger 40km sykling fra Sognsvann og inn Maridalen til Skar og tilbake, før konkurransen avsluttes med 10km løping på grusveien rundt Sognsvann.

Det hadde vært veldig morro om flere 5summits'ere ble med på denne konkurransen! Oslo Triathlon ble tidlig fulltegnet i 2009, og jeg er rimelig sikker på at den vil bli tidlig fullbooka også i år. Så hiv dere rundt, og meld dere på med en gang her.


Oppdatering per 19. desember:
Da er vi 5 personer påmeldt: Lars Morten, Jan Erik, Kristian, Lars Martin og meg selv. Håper det blir enda flere!! Tror ikke man bør vente så veldig mye lenger hvis man vil være sikra plass.

2 kommentarer:

  1. Jeg er muligens med.
    Herr Stensgård

    SvarSlett
  2. Jeg har meldt meg på!

    Lars Martin

    SvarSlett