tirsdag 28. april 2009

OBIK Terrengsykkelkarusell

I morgen (onsdag) braker det løs med årets første sykkelkonkurranse for min del. Det er snakk om første ritt i OBIKs terrengsykkelkarusell, som i år arrangeres onsdager på grusvei/skogsvei i Husebyskogen ved Gardeleieren. Dette er en serie med 6 ritt før skoleferien og 2 ritt etter skoleferien. Lengden på rittene varierer noe fra gang til gang, men det ligger mellom 15 og 25km.

Foran morgendagens ritt har jeg totalt syklet 45km siden 19. oktober 2008!?! Dette er fordelt på to turer nå i våres. Det betyr at jeg ikke har noen som helst forventnigner til at sykkelformen er inne. Men jeg ser på disse første rittene som en super måte å komme seg i form på. Konkurranser er ALLTID beste trening, for en klarer å presse seg MYE mer når man har et startnummer på brystet!

Jeg ser virkelig fram til å komme i gang med sykkelsesongen igjen! Har kommet litt sent i gang i år, men de viktigste rittene for min del er i august (Grenserittet og Birken), så jeg har mer enn god nok tid til å komme i form.

Jeg vil holde dere oppdatert her på bloggen på hvordan rittet gikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar